miercuri, 15 septembrie 2010

Secolul XXI — O anchetă asupra perfecţiunii umane

DISCLAIMER: “Secolul XXI — O anchetă asupra perfecţiunii umane” este un text fictiv, cu caracter satiric, iar orice asemănare cu persoane reale, vii sau decedate, este o coincidenţă.
Căutarea perfecţiunii a luat sfârşit! Un grup de cercetători britanici au descoperit standardele perfecţiunii, trăsături universale de necontestat. Cu ajutorul asistentelor mele, Baby şi Bzz, vă voi prezenta în continuare rezultatul a trei ore de muncă asiduă în faţa unor cafele inimaginabil de proaste.
Vom începe cu prezentarea bărbatului perfect, care, conform studiilor intensive realizate, nu poate fi negat de nicio femeie a secolului XXI.
Ca aspect exterior, perfecţiunea masculină însumează următoarele caracteristici: înălţimea nu va depăşi 1,60 cm, părul, în mod necesar va fi roşcat, lung şi împletit în codiţe rasta, iar pistruii nu vor lipsi de pe chipul său. Ochii săi adesea vor privi în direcţii diferite, stângul preferând partea stânga, iar ochiul drept, bineînţeles, exprimând o afinitate pentru partea dreaptă. Proteza dentară de un galben strălucitor va fi acompaniată de o strungăreaţă fermecătoare. Uneori, specimenul numit Narcis, va purta ochelari de vedere cu dioptrii variind între +5 şi -5. Continuând descrierea fizică a individului Narcis, adăugăm că părul său roşcat se întinde să îi decoreze abundent pieptul zvelt acoperit de piele albicioasă. Unghiile de la picioare, sunt adesea crescute în exces, Narcis văzându-se nevoit să poarte pantofi speciali fabricaţi pentru a permite unghiilor să fie şlefuite de atingerea delicată a asfaltului. Antebraţele sale descriu scene senzuale, de cele mai multe ori aceste scene curprinzând între 2-6 pin-ups, 1-3 script-uri personalizate, iar la baza nasului aristocratic, un pierce strălucitor captează atenţia oricărui privitor.
De-a lungul anchetei, subiectul a dovedit o afinitate către bijuterii din aur, de la ghiuluri pe care le poartă cu mândrie pe toate cele zece degete, lanţuri şi pandative cântărind un minimum de trei kilograme, delicat decorate cu pietre Swarowski. De asemenea, subiectul preferă lenjerie intimă creată de Cătălin Botezatu în devafoarea oricăror altor produse.
Narcis este dansator sportiv, absolvent a 8 clase, bărbatul perfect îşi va extinde aria preocupărilor spre politică, deţinând funcţii în Parlament sau Senat. Având în vedere că, în genere, vocabularul lui Narcis cuprinde maxim 1,000 de cuvinte, acesta reuşeşte să îşi îndeplinească funcţiile în Senat/Parlament cu o graţie năucitoare. De asemenea, subiectul este activist pentru drepturile femeii—fapt pe care atât eu, cât şi echipa de cercetători încă încercăm să îl înţelegem. Căci, Narcis, după ani de observaţie atât în spaţiu controlat, cât şi în mediul natural al subiectului, continuă să fie o enigmă.
După o zi grea la birou, Narcis se va retrage preţ de câteva ore în compania unui spirt de calitate şi a unui mititel în sânge, la barul local din piaţă. Băutura adesea consumată de acesta este fie Teddy cu vitamine, ori spirt medicinal cu gheaţă. Pentru a se relaxa, subiectul preferă uneori să joace Alba-Neagra împreună cu tovarăşii—precum Narcis însuşi îi numeşte.
Este familist, de cele mai multe ori subiectul locuind împreună cu bunicii, părinţii, trei surori, doi verişori şi un nepot. Dormitorul acestuia este decorat elegant cu o sumedenie de clovni miniaturizaţi. Ca animal de casă, Narcis tinde să prefere broasca râioasă.
La împlinirea vârstei legale de 18 ani, Narcis primeşte cadou o tricicletă, pe care ulterior, subiectul o va supune unor procese de cosmetizare: spoilere, jenţi, neoane fosforescente ş.a.m.d.
Privitor la preferinţele intelectuale ale subiectului, vom declara, bazându-ne pe observaţii ştiinţifice, că acesta urmăreşte cu plăcere posturile Taraf şi OTV. Cartea sa preferată este Libertatea, poeziile pe care le îndrăgeşte, „Căţeluş cu părul creţ” şi „Pisicuţă, pis-pis-pis”, iar piesa cu care se identifică este Carolina, interpretată de Bombastic. A se nota, o trăsătură surprinzătoare a subiectului, Narcis colecţioneză baloane. Fan înfocat al fotbalului european, perfecţiunea masculină nu va pierde nicio partidă jucată de echipa favorită, iar adesea, rezultatul meciului va avea un impact puternic asupra psihicului său.
Viicile subiectului, căci, perfecţiunea de care dă dovadă este copleşitoare, sunt, cum am menţionat mai sus, spirtul medicinal şi ţigările (subiectul acceptând doar două mărci de ţigarete, BT sau Carpaţi).
Ca încheiere a raportului preliminar asupra existenţei perfecte a lui Narcis, vom trata subiectul vieţiii sale sexuale. Despre viaţa sexuală a perfecţiunii întruchipate în masculinitatea lui Narcis putem adăuga, conform unor teste de laborator, folosindu-ne de trei oi şi două vaci, că subiectul este impotent, dar dovedeşte o inclinaţie spre practici sado-masochiste. (Niciun animal nu a fost rănit pe durata experimentelor!) Pe aceeaşi notă, adăugăm că replica pe care o foloseşte pentru a atrage atenţia femelelor este „Ce faci, pepuşa?”
(Palalila!)
Raportul „Narcis-X5” se încheie aici, însă continuăm cu prezentarea versiunii feminine, cu numele de cod „Afrodita-Y5”.
Afrodita este adepta naturaleţii, astfel, aceasta refuză cu vehemenţă obiceiuri feminine cum ar fi: vopsitul podoabei capilare, pe care Afrodita o preferă naturalmente, în degrade; epilatul excesului de păr sau pensatul sprâncenelor. Cu toate acestea, subiectul obişnuieşte să îşi decoreze pleoapele în culori vii, de un excentrism extrem. Părul subiectului este foarte lung, iar aparent, tunsoarea a fost executată cu un ciob, căci forma tunsorii este colţuroasă. Greutatea ideală în viziunea Afroditei, pe care şi-o menţine cu uşurinţă este de 40 de kilograme, îmbrăcată în haine de iarnă, ude. Unghiile acesteia, observăm, sunt deseori roase, însă lăcuite cu grijă în culori ţipătoare, fiecare unghie o altă culoare. De cele mai multe ori, picioarele Afroditei vor lua forma unui X perfect, sau a unui Y imperfect.
Avansând în descrierea perfecţiunii feminine, constatăm că subiectul este incapabil de a se exprima în limba engleză—o trăsătură enigmatică a Afroditei, la care echipa mea încă lucrează.
Descoperirea secolului în ceea ce priveşte perfecţiunea umană feminină este faptul că subiectul admite că îşi poate extinde existenţa la o lume fantastică, imaginară, lume în care subiectul este omniprezent şi omniscient şi are abilitatea de a se indentifica cu orice obiect neînsufleţit. Ca rezultat al existenţei fracturate în două lumi, Afrodita îşi înşuşeşte o atitudine de superioritate, o superioritate de necontestat, deşi coeficientul de inteligenţă al specimenului rareori depăşeşte pragul de 95. Speculăm că existenţa fracturată este cauza faptului că priorităţile Afroditei sunt nonconvenţionale, aceasta alegând să îşi administreze finanţele în aşa fel încât substanţele stupefiante nu îi lipsesc niciodată, însă o garderobă decentă este de negăsit.
Ţelul existenţei sale materiale, căci perfecţiunea feminină dovedeşte şi o putere spirituală extraordinară, este descoperirea plăcerilor trupeşti în totalitatea lor şi visează la performanţa unui deep la 30 de cm. De asemenea, Afrodita se declară fascinată de anatomia umană, în speţă, anatomia masculului. Hotărâtă în atingerea ţelului stabilit, Afrodita va depăşi graniţele naturale spre a experimenta iubirea unei femei, alături de cea a unui bărbat. De asemenea, graţie sus menţionatei existenţă pur spirituală, subiectul se dovedeşte a fi ateu, căci singura zeitate a cărui existenţă nu poate fi negată, este ea însăşi.
În timpul observaţiei subiectului în mediul său natural, punctăm faptul că perfecţiunea feminină este strâns legată de natură, astfel încât îşi asumă riscul unei amenzi costisitoare pentru a experimenta iubirea fizică în complexitatea sa ameţitoare.
Personalitatea puternică şi complexă a subiectului se exprimă prin dorinţa de nestăvilit de a capta atenţia privitorilor exhibiţionând un comportament neconvenţional, menit să şocheze publicul cuprins de interes. Printre pasiunile sale, enumerăm minciuna oferită gratuit indiferent de circumstanţe. De asemenea, în conformitate cu existenţa sa spirituală în lumea fantastică, subiectul tratează igiena personală cu detaşament, considerând acest aspect unul opţional.
În momentele când Afrodita nu este într-o călătorie în lumea sa fantastică, practică cu plăcere sporturi extreme, în speţă 50m/felaţie, iar asemeni lui Narcis, Afrodita poate fi şi ea considerată activistă a drepturilor femeii.
După lungi şedinţe de observaţie în mediu controlat, notăm că vocabularul subiectului pare a fi limitat la interjecţiile „oh”, „ah”; suspectăm că acest fenomen se datorează timpului petrecut de către Afrodita adânc, profund captată de călătoria sa către cunoaşterea absolută la care tânjeşte.
Criteriile în alegerea unui partener sexual, căci doar astfel de parteneri există pentru Afrodita, sunt, în ordinea importanţei: mărimea, situaţia financiară şi existenţa necesară a unui vehicul în care Afrodita poate fi transportată conform nevoilor sale, iar pusă în faţa unei alegeri, femeia perfectă va delibera preţ de 30 de secunde, apoi va alege, inevitabil, calea cea mai defavorabilă după standarde umane convenţionale.
Afrodita este într-adevăr o apariţie năucitoare, debordând eleganţă studiată, delicateţe minimă şi o lipsă dureroasă a vreunui stil, fie propriu ori împrumutat.
Încheiem raportul asupra existenţei Afroditei-Y5 adăugând cu interes că subiectul consideră că genele sale trebuiesc transmise în mod necesar generaţiilor viitoare, aşadar îşi doreşte cel puţin trei copii.

P.S. Ulf is awesome except for the fact that he will, one day, marry an Afrodita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu